مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 06:402019-12-24سياسي

تبعیض میان دانشجویان فسا وجود ندارد/ فرافکنی توسط دانشجویانی با مشکلات آموزشی


معاون آموزشی و فرهنگی دانشگاه فسا گفت: تبعیضی بین فعالان دانشجویی این دانشگاه نبوده و یک شرایط یکسان برای تمام تشکل ها، انجمن ها و کانون ها حاکم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فسا، چندی پیش بود که دانشجویان دانشگاه دولتی فسا در اعتراض به نحوه عملکرد ریاست و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در مقابل دفتر فرماندار ویژه  شهرستان تجمع کرده و به این شکل انتقادات خود را به گوش مسئولین شهرستانی و استانی و کشوری رساندند.

 در این میان بود که خبرگزاری فارس در پی انتشار صدای دانشجویان معترض به سراغ مسئولین دانشگاه که روی انتقاد به سمت آن ها بود نیز رفته و به گفتگو با آن ها نشست.

  اتهام های بدون مدرک  رییس دانشگاه فسا بابیان اینکه ادعای دانشجویان حقیقت نداشته است، اظهار می کند: اتهام هایی بدون سند و اثبات زده شده که بنده جرمی را مرتکب نشدم و شخصی که ناراحت از جای دیگر بوده شروع به اتهام زدن کرده است.

محسن اژدری با اشاره به این مطلب دانشجویان که ادعای نشست و قهر رییس کرده بودند، عنوان می کند: در این ترم من تنها یک جلسه با دانشجویان استعداد درخشان داشتم و جلسه ای با کانون ها تشکل ها و انجمن ها صورت نگرفت، چون تقاضایی در این خصوص داده نشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیض میان دانشجویان فسا وجود ندارد/ فرافکنی توسط دانشجویانی با مشکلات آموزشی

تبعیض میان دانشجویان فسا وجود ندارد/ فرافکنی توسط دانشجویانی با مشکلات آموزشی