مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 14:002019-12-23سياسي

دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش یک مکان مقدس است


فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش یک مکان مقدس است چرا که 50 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین اختتامیه همایش ملی تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی عصر امروز دوشنبه با حضور امیر محمد حسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر ولی وند زمانی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

امیر ولی وند در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش یک مکان مقدس است چرا که 50 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی افزود: کارهای پژوهشی که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش انجام می شود، برای خاک خوردن در کتابخانه ها نیست بلکه نهایت تلاش خود را به کار می بریم تا این پژوهش ها کاربردی شوند.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش ادامه داد: در راستای فراخوانی که برای همایش تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی صادر شد، 130 مقاله خوب دریافت شد که از دل این 130 مقاله، 21 مورد به عنوان مقالات برتر احصا شدند.

امیر ولی وند گفت: جهاد، فرماندهی و مدیریت ، جنگ نرم و علوم شناختی ، فرهنگ دفاعی و آموزش ، امنیت مرزها و همچنین جهاد، نیایش و معنویت ، محورهای همایش تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش یک مکان مقدس است

دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش یک مکان مقدس است