مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 08:552019-12-23سياسي

در حال ارزیابی خسارت به منطقه حفاظت شده حرا در میناب هستیم


مدیرکل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در حال ارزیابی خسارت ورود مواد نفتی ماه گذشته به منطقه حفاظت شده حرا در میناب هستیم.

- مدیرکل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست: در حال ارزیابی خسارت به منطقه حفاظت شده حرا در میناب هستیم ایسنا/هرمزگان مدیرکل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در حال ارزیابی خسارت ورود مواد نفتی ماه گذشته به منطقه حفاظت شده حرا در میناب هستیم.

ضیاالدین الماسی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص ورود و تخلیه مواد نفتی به دریا و جنگل های حرای تالاب بین المللی رود شور شیرین و میناب در اواسط آذرماه، در کارگاه تخصصی محیط زیست دریایی و نقش فعالین رسانه در تنویر افکار عمومی، افزود: طبق بررسی های صورت گرفته متوجه شدیم این اتفاق در حین عملیات کشف و ضبط سوخت قاچاق صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این عملیات منجر به آتش سوزی بخشی از منطقه حفاظت شده حرا در شهرستان میناب می شود، اظهار کرد: خوشبختانه با ورود دستگاه محیط زیست این آتش سوزی در سریع ترین زمان ممکن مهار شد.

الماسی با اشاره به اینکه از این موضوع به دلیل پیامدهای بعدی اش همان زمان ابراز نگرانی کردم، خاطرنشان کرد: هم اکنون در حال ارزیابی خسارت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال ارزیابی خسارت به منطقه حفاظت شده حرا در میناب هستیم

در حال ارزیابی خسارت به منطقه حفاظت شده حرا در میناب هستیم