مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 07:302019-12-23سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت پودمانی موسسه علمی کاربردی در ناجا


مرحله نخست سامانه یکپارچه اداری مالی و آموزش (سیما) در دانشگاه علوم انتظامی امین افتتاح شد.

- ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدعلی نوری نژاد در همایش سراسری روسای مراکز آموزش علمی کاربردی ناجا گفت: در بازدید از نمایشگاه دستاورد های مراکز علمی کاربردی ناجا متوجه شدم که این مجموعه دارای انسجام مطلوب و چشمگیری است و به عنوان یک مرکز علمی پرظرفیت و قابل توجه در کشور شناخته می شود.

وی به تنوع و پیچیدگی ماموریت های نیروی انتظامی اشاره کرد و ادامه داد: توجه به امور حرفه ای گری برای اجرای مطلوب ماموریت ها در نیروی انتظامی مورد نیاز است و با توجه به انتظار های جامعه از نیروی انتظامی، نمی توانیم با شرایط سنتی کار ها را پیش ببریم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید دارای آگاه ترین افراد نسبت به قانون باشد، تصریح کرد: ناجا برای اینکه بتواند نیرو هایی کارا و فهیم در صحنه ماموریت ها داشته باشد، نیازمند مراکز آموزشی است که بحمدالله این مجموعه علمی کاربردی باتوجه به ظرفیت های موجود، سبب تقویت نیروی انتظامی شده است.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه باید از ظرفیت علمی کاربردی در ناجا به خوبی بهره ببریم، گفت: با همکاری معاونت نیروی انسانی و آموزش قطعا می توانیم از ظرفیت پودمانی مراکز آموزش علمی کاربردی در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت پودمانی موسسه علمی کاربردی در ناجا

لزوم استفاده از ظرفیت پودمانی موسسه علمی کاربردی در ناجا