مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 دی 1398 ساعت 05:352019-12-23اقتصادي

زمان نمایشگاه گردشگری ایران تغییر کرد


زمان برپایی نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران تغییر کرد.

با آن که این نمایشگاه در تقویم سازمان جهانی جهانگردی ثبت شده اما تاریخ برگزاری آن پس از یک دهه جابه جا شد، - زمان برپایی نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران تغییر کرد.

با آن که این نمایشگاه در تقویم سازمان جهانی جهانگردی ثبت شده اما تاریخ برگزاری آن پس از یک دهه جابه جا شد، آن هم در شرایطی که کمتر از دو ماه تا برپایی آن باقی مانده بود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی به عنوان مسؤول برگزاری این نمایشگاه حدود یک ماه پیش در یک نشست خبری رسمی اعلام کرد که نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران از از 23 تا 26 بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود اما حالا دو ماه مانده به برپایی این نمایشگاه، معاون گردشگری به ایسنا خبر داد که نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران به جای بهمن در اسفندماه برگزار می شود و قرار است با صنایع دستی ادغام شود.

ولی تیموری درباره علت جابه جایی زمان این رویداد بین المللی با وجود ثبت آن در تقویم سازمان جهانی جهانگردی و اثرگذاری این تصمیم در برنامه ریزی ها، گفت: در تاریخ قبلی فقط برای سه روز فضا داشتیم درحالی که تاکیدمان بر این بود وقتی قرار است بخش صنایع دستی به این نمایشگاه اضافه شود، مدت زمان برپایی آن باید بیشتر شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان نمایشگاه گردشگری ایران تغییر کرد

زمان نمایشگاه گردشگری ایران تغییر کرد