مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 13:252019-12-22اقتصادي

وصول 7 هزار میلیارد معوقات بانکی ثبت اسناد کشور


معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از وصول 7 هزار و 600 میلیارد تومان معوقات بانکی توسط ادارات اجرایی این سازمان خبر داد.

- مرکز همدان، آقای هادی در جمع مدیران وکارکنان ثبت اسناد و املاک استان همدان با تاکید بر اینکه سازمان ثبت اسناد با اجرای اسناد رسمی نقش مؤثری در وصول مطالبات معوق بانک ها دارد، گفت:: در 8 ماهه امسال 7 هزار و 600 میلیارد تومان معوق بانکی وصول شد که این رقم در مدت مشابه پارسال، فقط 4 هزار و 800 میلیارد تومان بود.

او با بیان اینکه یکی از کار های مهم و اساسی زیرساخت توسعه کشور در راستای شفافیت و جلوگیری از زمین خواری و فساد در معاملات بخش املاک اجرای کاداستر است، افزود: متأسفانه به علت موانع موجود تاکنون این طرح به نتیجه مورد نظر نرسیده است.

رییس کل دادگستری استان همدان هم با تاکید بر نقش بسیار مهم اسناد رسمی در کاهش جرائم مرتبط با اختلافات ملکی گفت:: ملاک رسیدگی در اختلافات ملکی در محاکم قضایی وجود اسناد رسمی است.

آقای عدالتخواه افزود: تعارض اسناد آرامش روانی و انضباط اجتماعی جامعه را مختل می کند و بستر بسیاری از جرائم ملکی اسناد عادی است که برای دادگستری ها مورد قبول نیست.

در این نشست آقای اصغر پیرهادی به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان معرفی و از خدمات آقای ناصر نخله قدردانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول 7 هزار میلیارد معوقات بانکی ثبت اسناد کشور

وصول 7 هزار میلیارد معوقات بانکی ثبت اسناد کشور