موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - سود سهام عدالت - قهرماني پرسپوليس - نقل و انتقالات پرسپوليس - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - زنگ كتاب - اردوي تيم ملي قايقراني - ورزشگاه «چغابهرام» - جاذبه هاي گردشگري هند - بيماري واگيردار - شاهزاده ويليام - فينال ليگ قهرمانان 2020 - بي بي خاتون - محمد زائر رضايي - كيوان بابان - پخش ليگ برتر انگليس - فليپه - فولاد هند

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 07:502019-12-22بين الملل

آزادسازی چندین روستا و شهرک در ادلب سوریه


ارتش سوریه در ادامه عملیات نظامی، و گشایش راه بین المللی حلب- دمشق مناطقی را در ادلب آزاد کرد - ابراهیم شیر گزارشگر این شبکه گفت: استان ادلب در شمال غربی سوریه زمستان داغی را پشت سر می گذارد.

عملیات سریع و راهبردی ارتش سوریه در این استان در حال اجراست.

ارتش پس از درگیری های شدید با گروه اجناد قوقاز (سربازان قفقاز) وابسته به گروه تروریستی النصره چندین روستا و شهرک را از دست گروه های تروریستی آزاد کرد که مهم ترین آن ها شهرک راهبردی تل تمر است.

گزارشگر افزود: این درگیری ها به کشته و زخمی شدن شمار بسیاری از آن ها و متواری شدن دیگران انجامید.

ارتش به پیشروی خود ادامه داد و پس از تخریب مقر های گروه های تروریستی و در راس آن ها گروه النصره و سنگر های آن ها همچنین هلاکت شماری بسیاری از آن ها و فرار کردن دیگران، روستا های ام التین و برنان و یک روستای دیگر را آزاد کرد.

این در حالی است که توپخانه ارتش و حملات هوایی آن، روستا های السمکه , بلسم و قطره را هم در حومه جنوب شرقی ادلب هدف قرار داد.

یکی از اعضای ارتش سوریه گفت: این عملیات به تسلط ارتش بر بیش از 120 کیلومتر از خاک سوریه انجامید و گام دیگری در جهت آزادسازی شهر ادلب و همه خاک این کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی چندین روستا و شهرک در ادلب سوریه

آزادسازی چندین روستا و شهرک در ادلب سوریه