مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 دی 1398 ساعت 06:502019-12-22اجتماعي

ضرورت تعیین تکلیف فضاهای آموزشی مازاد روستایی


فضاهایی که در روستاهای شهرستان متعلق به آموزش و پرورش است و استفاده نمی شود، باید در اختیار دهیاری ها قرار گیرد تا از آن ها استفاده بهینه شود.

- ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره گفت: فضاهایی که در روستاهای شهرستان متعلق به آموزش و پرورش است و استفاده نمی شود، باید در اختیار دهیاری ها قرار گیرد تا از آن ها استفاده بهینه شود.

حجت محمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خرم دره با اشاره به نفش موثر معلمان و آموزش و پرورش در ساختن آینده ایران اسلامی، گفت: معلمان بهترین لحظات زندگی خودرا وقف تربیت و علم آموزی دانش آموزان در مدارس می کنند؛ لذا باید اهتمام جدی برای حل مشکلات شان وجود داشته باشد.

فرماندار خرمدره با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه ورزش مدارس شهرستان در سال های اخیر، بیان کرد: در حوزه ورزش قدم های خوبی طی دو سال گذشته در خرمدره برداشته شده است، به طوری که در این مدت 11 مورد فضای ورزشی در شهرستان ایجاد شده است.

وی به احداث چمن مصنوعی در روستای شویر که از مصوبات سفر استاندار زنجان به این روستا بود نیز اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه ورزشی بالغ بر 400 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعیین تکلیف فضاهای آموزشی مازاد روستایی

ضرورت تعیین تکلیف فضاهای آموزشی مازاد روستایی