مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آذر 1398 ساعت 17:252019-12-21سياسي

جمع آوری 115 میلیون تومان زکات در 10 روستای منطقه محروم طارم


در استمرار برنامه ترویج فریضه زکات، از 10 روستا در بخش طارم سفلی 115 میلیون تومان زکات جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد؛ ایرج محمدی رییس کمیته امداد بخش طارم، با اشاره به اقدامات مختلف برای احیای فریضه الهی زکات بیان کرد: زکات دستوری الهی است و اگر مورد غفلت واقع شده است باید علت آن را در کوتاهی خود ببنیم.

وی ادامه داد: مردم نشان داده اند که اگر در خصوص مسائل مختلف از جمله انفاق و نیکوکاری و یا فرائض دینی اطلاع رسانی مناسب صورت گیرد؛ پای کار هستند و برای ادای تکلیف و وظیفه انسانی یا دینی اقدام می کنند.

رییس کمیته امداد طارم افزود: با توجه به لزوم اطلاع رسانی به مردم به ویژه کشاورزان و دامداران مومن، کارشناسان زکات در روستاهای مختلف حاضر می شوند و برای پرداخت زکات اطلاع رسانی می کنند که تنها در چند روز گذشته از 10 روستا در بخش طارم سفلی 115 میلیون تومان زکات جمع آوری شد.

وی اضافه کرد: زکات جمع آوری شده در اختیار زکات دهندگان و یا افراد معتمد همان روستا قرار می گیرد تا برای نیازمندان صرف شود، در واقع کمیته امداد تنها هدفش اجرای فریضه زکات است، تا هم دستور الهی اجرا شود و هم فرهنگ نوعدوستی و دستگیری از نیازمندان تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 115 میلیون تومان زکات در 10 روستای منطقه محروم طارم

جمع آوری 115 میلیون تومان زکات در 10 روستای منطقه محروم طارم