مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 13:252019-12-20حوادث

جسد نوجوان مفقودشده مریوانی در ارتفاعات «تته» پیدا شد


مدیرعامل جمعیت هلا احمر کردستان گفت: جسد نوجوان 14 ساله مریوانی که به همراه برادر 17 ساله اش در ارتفاعات «تته» اورامان گرفتار کولاک و سرما شده بودند، - محمدباقر محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: بیست و ششم ماه جاری تماسی مبنی بر مفقودشدن سه نفر در ارتفاعات تته منطقه اورامان با شماره 112 هلال احمر برقرار می شود که به محض دریافت تماس، چند تیم تخصصی بخصوص تیم های امداد و نجات در کوهستان با تجهیزات کامل از مریوان و سروآباد به محل اعزام شدند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلا احمر کردستان، جدای از تیم های شهرستانی، تیم تخصصی استان و تیم آنست هم به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

محمدی تصریح کرد: بعد از یک روز جستجو، دو نفر از حادثه دیدگان پیدا شدند که متاسفانه فردی به نام آزاد خسروی به دلیل سرمازدگی جان خود را از دست داده بود اما دیگری به نام حسن کریمی با تجهیزات تخصصی به پایین کوه منتقل و از آنجا به بیمارستان سروآباد انتقال داده شد و از مرگ نجات یافت.

وی همچنین گفت: به دلیل گستردگی کوهستان و عدم اطلاع از محل دقیق مفقودشدن فرد سوم به نام فرهاد خسروی که 14 سال دارد، جستجو این چند روز ادامه داشت که امروز جسد بی جان این نوجوان هم پیدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسد نوجوان مفقودشده مریوانی در ارتفاعات «تته» پیدا شد

جسد نوجوان مفقودشده مریوانی در ارتفاعات «تته» پیدا شد