مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 13:002019-12-20سياسي

مشارکت در انتخابات تکلیف شرعی و دینی/ نماز مبنای نظم و تمدن نوین جهانی است


مشارکت در انتخابات وظیفه و تکلیف شرعی و دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان مشگین شهر انتخابات را یک وظیفه و تکلیف شرعی و دینی دانست و اظهار کرد: دشمنان در صدد کم رنگ جلوه دادن مشارکت عمومی مردم در انتخابات هستند که با بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران اسلامی تمام توطئه ها خنثی می شود.

وی از مسؤولان هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست تا با صلابت و صداقت انقلابی خود در خصوص تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات وارد عمل شوند و در حین بررسی صلاحیت افراد حقی از هیچ فرد شایسته ضایع نشود.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر در ادامه بیان کرد: در بیست وهشتمین اجلاسیه سراسری نماز، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پیام های مهم و با ارزشی در اوصاف نماز که هدیه ای ممتاز از سوی پروردگار عالم برای رشد و بالندگی و تعالی انسان است بیان فرمودند.

وی به چهار اثر فردی و اجتماعی نماز برای سعادتمندی بشر اشاره کرد و گفت: معنویت بخشی از انحراف، عامل طهارت بخشی، عامل اعتدالی زیستن انسان و آرامش روحی و روانی بشر از آثار فردی و اجتماعی نماز بوده و نماز مبنای نظم و تمدن نوین جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات تکلیف شرعی و دینی/ نماز مبنای نظم و تمدن نوین جهانی است

مشارکت در انتخابات تکلیف شرعی و دینی/ نماز مبنای نظم و تمدن نوین جهانی است