مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 08:452019-12-20فرهنگي

موزه رضا عباسی میزبان کودکان ایتام بهزیستی در شب یلدا/ آغاز گردشگری فجر در تهران


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: در شب یلدای امسال تعدادی از کودکان ایتام تحت پوشش سازمان بهزیستی میهمان موزه رضا عباسی هستند.

- پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس اظهار داشت: برای شب یلدای امسال در موزه رضا عباسی برنامه ای برای کودکان کار و کودکان ایتامی که عضو سازمان بهزیستی هستند داریم که در این موزه گرد هم جمع می آیند و با میراث فرهنگی و تاریخی کشورمان آشنا می شوند.

  وی ادامه داد: در این مراسم، برنامه های متنوع و شادی برای کودکان ایتام درنظر گرفته شده است و هدایایی نیز به آنها داده خواهد شد.

  جانفشان خاطرنشان کرد: بیش از 50 نفر از کودکان ایتام تحت پوشش بهزیستی به این مراسم دعوت شده اند که در روز شنبه مراسم آن برگزار می شود.

  وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه هایی که این اداره کل تا دو ماه آینده اجرایی خواهد کرد، گردشگری ایام فجر است که با هماهنگی وزارت ارشاد در جشن های مختلفی که برگزار می شود، پکیج های گردشگری فجر هم توزیع خواهد شد و در این خصوص با وزارت ارشاد هم تفاهم نامه ای منعقد شده است.

  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران خاطرنشان کرد: ما جشنواره های تئاتر، موسیقی و فیلم را در ایام فجر خواهیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه رضا عباسی میزبان کودکان ایتام بهزیستی در شب یلدا/ آغاز گردشگری فجر در تهران

موزه رضا عباسی میزبان کودکان ایتام بهزیستی در شب یلدا/ آغاز گردشگری فجر در تهران