مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 14:052019-12-19اقتصادي

بازگشایی پنجره نوآوری تجارت


امروز در مراسمی بانک تجارت مرکز نوآوری خود را با حضور مدیران و معاونان ارشد این بانک با نام «پنجره نوآوری تجارت» افتتاح کرد.

- اخبار شرکت ها_ هیبت اله سمیع معاون مدیر عامل بانک تجارت در امور سازمان و سرمایه گذاری ها پس از بازگشایی و بازدید این مرکز اظهارداشت: این محیط برای پرورش ایده های نو، رشد و شکوفایی استارتاپ ها شبکه سازی و کار اشتراکی، جذب سرمایه و تجاری سازی فراهم شده که گفت وگو با جوانان ایده پرداز و کارآفرین در این فضای متفاوت، پویا، پرانرژی و خلاقانه بسیار لذت بخش بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت بانک تجارت در 29 آذر سال 58 ادامه داد: در آستانه 40 سالگی بانک تجارت افتتاح پنجره نوآوری تجارت که ترکیبی از شتاب دهنده، مرکز رشد و مجتمع فناوری بوده افتخار بسیار بزرگی است.

معاون مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به خدمات این بانک افزود: بانک تجارت با کوله باری از تجربه حاصل از ادقام 12 بانک ایرانی و مشترک ایرانی و خارجی چهل سال در اکوسیستم اقتصادی کشور با حمایت و ایجاد زیرساخت های اقتصادی و حمایت از صنایع و کارآفرینی نقش مهمی ایفا کرده و امروز در سنوات بلوغ خود با بازسازی ترازنامه و بهبود ساختار مالی در استانه تحولات بزرگ در بازنگری مدل کسب و کار و ایجاد ساختار و بسترسازی فعالیت در عصر جدید بانکداری قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی پنجره نوآوری تجارت

بازگشایی پنجره نوآوری تجارت