مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 12:452019-12-19سياسي

ایجاد گسل میان مردم ومسئولان و بی اعتمادی مهمترین تهدید وچالش است


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: مهمترین چالش و تهدید جدی کشور ایجاد گسل میان مردم و حاکمیت و بی اعتمادی به مسئولان است که مدیران شهری در رفع این تهدید موثرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مراسم معارفه شهردار جدید قزوین ظهر پنجشنبه با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور.

جمالی پور استاندار، معاونان استاندار، محمد قاسمی دادستان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و شهرداران در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

مهدی جمالی نژاد در مراسم معارفه گفت: در مسیر توسعه شهرها و روستاهای استان حمایت لازم را خواهیم کرد تا رضایت مردم جلب شود زیرا امروز هدایت و راهبری شهرها سخت شده است.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی ز نیازمند نگاه نو و خلاقانه در مسیر توسعه شهرها هستیم و در این راه رکن اول موفقیت در کارها وجود همکاری خوب و ایجاد یک انسجام در شهرداری و شوراست.

رییس سازمان همیاری ها و شهرداری های کشور یادآور شد: تنظیم مناسبات با حاکمیت و مردم، در شهرداری ها به عنوان خاکریز اول مطالبات مردم اهمیت بسزایی دارد و در مجموعه ای که باید بیش ا 370 نوع کار و خدمات ارائه شود این رکن اساسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد گسل میان مردم ومسئولان و بی اعتمادی مهمترین تهدید وچالش است

ایجاد گسل میان مردم ومسئولان و بی اعتمادی مهمترین تهدید وچالش است