مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 11:252019-12-19اقتصادي

چتر حمایتی بیمه سلامت در آذربایجان


2 میلیون و 10 هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی درنشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه 2 میلیون و 10 هزار نفردر آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: اجرای طرح پوشش بیمه اجباری از 15 آبانماه شروع شده که در این مدت بالغ بر 14 هزار نفر برای ثبت نام اولیه جهت پوشش بیمه اجباری مراجعه کرده اند.

نادر نانبخش مدت نام نویسی برای پوشش بیمه اجباری را شش ماه اعلام کرد و افزود: افراد فاقد هرگونه پوشش بیمه ای تا 15 اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت نام نویسی برای دریافت دفترچه بیمه به دفاتر مراجعه کنند.

وی گفت : صدور دفترچه بیمه اجباری رایگان مشروط به انجام آزمون وسع است و در صورت احراز عدم تمکن مالی 100 درصد سرانه حق بیمه سه دهک اول و 50 درصد سرانه حق بیمه دهک چهارم را دولت تقبل می کند.

نانبخش با اشاره به اینکه در 23 بیمارستان بخش دانشگاهی و دولتی تبادل الکترونیک اسناد انجام می شود و تنها در یک بیمارستان به علت تغییر نرم افزار بیمارستانی این طرح اجرا نمی شود، گفت: تبادل الکترونیک اسناد بیمارستانی در بیمارستان های خیریه، غیر دولتی و دانشگاهی اجرا نشده و ابلاغی برای اجرا نداریم اما احتمالا از سال آینده این مراکز نیز به چرخه تبادل الکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر حمایتی بیمه سلامت در آذربایجان

چتر حمایتی بیمه سلامت در آذربایجان