مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 20:502019-12-18بين الملل

هشدار «حزب الله» و «امل» درباره اهانت به شخصیت های دینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دو جنبش حزب الله و امل لبنان چهارشنبه شب بیانیه ای هشدارآمیز در محکومیت اهانت به شخصیت های تاریخی دینی و مسئولان و علمای لبنانی صادر کردند.

- جنبش های لبنانی حزب الله و امل با صدور بیانیه ای درباره هرگونه اهانت به شخصیت های دینی و مقامات و علمای شاخص لبنان هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، دو جنبش حزب الله و امل لبنان چهارشنبه شب بیانیه ای هشدارآمیز در محکومیت اهانت به شخصیت های تاریخی دینی و مسئولان و علمای لبنانی صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمنار، در این بیانیه مشترک، درباره اقدامات آشوبگرانه عده ای از معترضان در جریان تظاهرات و توهین به مقامات و علمای لبنانی و شخصیت های دینی تاریخی هشدار داده شد.

دو جنبش مقاومت لبنان تاکید کردند که هرگونه تعرض و اهانت به شخصیت ها و رجال دین از جمله شخصیت های تاریخی و شخصیت های ملی لبنان محکوم است .

در این بیانیه مشترک آمده است: هدف از آشوب و هرج و مرج و اقدامات خشونت آمیز کاملا مشخص است و آن ایجاد فتنه در مناطق مختلف کشور است .

در این بیانیه از همه گروه ها و احزاب و جنبش های لبنانی خواسته شد که به شایعات منتشر شده توجه نکنند و مانع گسترش و ترویج فتنه بین آحاد ملت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار «حزب الله» و «امل» درباره اهانت به شخصیت های دینی

هشدار «حزب الله» و «امل» درباره اهانت به شخصیت های دینی