مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 13:152019-12-18فرهنگي

جدیدترین آمار فروش گیشه ی سینماها


از ابتدای آذرماه امسال 6 فیلم جدید روی پرده های سینماها تهران و شهرستان ها رفتند و در مجموع فروش کل گیشه سینما در این ماه 29 و نیم میلیارد تومان شده است که در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته حدود 11 میلیارد تومان افزایش فروش را شاهد بوده ایم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمار فروش فیلم های سینمایی در آخرین هفته آذر بر اساس اطلاعات موجود در سامانه فروش سینمای ایران به این شرح است: فیلم سینمایی جان دار ساخته حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری که از بیستم آذرماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده تا امروز بیش از 730 میلیون تومان فروش داشته و 51 هزار مخاطب آن را در 72 سینما تماشا کرده اند.

فیلم دفاع مقدسی 23 نفر به کارگردانی مهدی جعفری که از هفته گذشته روی پرده سینماها رفت با در اختیار داشتن 35 سالن سینما، 178 میلیون تومان فروش داشته و 14 هزار نفر مخاطب آن را تماشا کرده اند.

فیلم خداحافط دختر شیرازی ساخته افشین هاشمی با در اختیار داشتن 47 سالن سینمایی، پس از دو هفته اکران 193 میلیون تومان فروش داشته و 14هزار نفر مخاطب داشته است.

انیمشین سینمایی آخرین داستان به کارگردانی اشکان رهگذر که از 6 آذرماه روی پرده سینماها رفته با اکران در 40 سالن سینمایی تا امروز به فروش 287 میلیون و 167 هزار تومانی رسیده و بیش از 21 هزار مخاطب داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین آمار فروش گیشه ی سینماها

جدیدترین آمار فروش گیشه ی سینماها