مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 08:572019-12-18ورزشي

وقتی پای امکانات ورزشی در زنجان لنگ می زند


مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برای تک تک رشته های ورزشی نیاز به خانه تخصصی است که با توجه به کمبود اعتبارات، این امکان وجود ندارد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برای تک تک رشته های ورزشی نیاز به خانه تخصصی است که با توجه به کمبود اعتبارات، این امکان وجود ندارد.

علی خلیلی چیچکی در نشست با مسئولان هیئت ورزشی و سمن های شهرستان خرم دره با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده در جلسه توسط این هیئت ها در شهرستان، اظهار کرد: شرایط جامعه با توجه به تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی شرایط خاصی است و همه ما باید این شرایط را درک کنیم.

وی با اشاره به این که سه هزار پروژه ورزشی ناتمام در سطح کشور وجود دارد، بیان کرد: اگر تمام اعتبارات را تنها صرف اتمام این پروژه ها کنیم 15 سال زمان نیاز است.

این مسئول با تاکید بر این که امکان ساخت اماکن جدید ورزشی در استان وجود ندارد، اظهار کرد: کمبود اعتبارات سبب شده تا بودجه های مصوب شده نیز در برخی مواقع تخصیص نیابد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت خیرین در حوزه ورزش، تصریح کرد: متاسفانه این ظرفیت در این حوزه مغفول واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی پای امکانات ورزشی در زنجان لنگ می زند

وقتی پای امکانات ورزشی در زنجان لنگ می زند