مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 04:102019-12-18اقتصادي

چتر صادرات بر سر خیارکاران جنوب کرمان/خیار جنوب در سبد بازارهای جهانی


رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از بهبود وضعیت قیمت خیار نسبت به چند روز اخیر خبر داد و گفت: فراهم کردن زمینه صادرات محصول خیارکاران مستلزم همکاری بخش خصوصی است.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از بهبود وضعیت قیمت خیار نسبت به چند روز اخیر خبر داد و گفت: فراهم کردن زمینه صادرات محصول خیارکاران مستلزم همکاری بخش خصوصی است.

دکتر سعید برخوری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت قیمت محصول خیارکاران در جنوب استان کرمان گفت: از دست دادن بخشی از بازارهای خارجی تاثیر بسزایی در قیمت خیار ندارد و هم اکنون با جدیت در حال رایزنی و برنامه ریزی جهت تسریع روند صادرات و دستیابی به بازارهای خارجی بیش از گذشته هستیم.

شرایط آب هوایی تاثیرگذار بر میزان تولید وی از سطح زیر کشت خیار در جنوب کرمان به میزان بیش از 2000 هکتار خبر داد و اظهار کرد:2364 هکتار سطح زیر کشت خیار است که میانگین تولید هر هکتار بین 180 تا 200 تن پیش بینی می شود که نسبت به سال گذشته 150 هکتار افزایش کشت داریم و شرایط آب و هوایی نیز بر عملکرد محصول در هر هکتار تاثیر دارد.

برخوری نیاز بازار داخلی را 30 در صد میزان تولید عنوان کرد و افزود: 70 درصد از میزان تولید باید صادر شود که سال قبل این امر محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر صادرات بر سر خیارکاران جنوب کرمان/خیار جنوب در سبد بازارهای جهانی

چتر صادرات بر سر خیارکاران جنوب کرمان/خیار جنوب در سبد بازارهای جهانی