مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 04:352019-12-17بين الملل

ریاست جمهوری لبنان: عون نیازی به درس گرفتن از کسی ندارد


دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری لبنان اعلام کرد، میشل عون به قانون اساسی پایبند است و نیازی به درس گرفتن از کسی ندارد.

این دفتر درباره مفاد و بندهای مربوط به اختیارات ریاست جمهوری طبق قانون اساسی افزود، - رییس جمهوری اختیارات قانونی خود را خوب می داند و عدول از آن جایز نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، در این بیانیه آمده است، اتهام زنی ها و متوسل شدن به اظهاراتی دروغین درباره اینکه میشل عون، رییس جمهوری لبنان به درخواست نمایندگان برای تعویق رایزنی ها گوش داده تلاشی علنی برای توجیه و نادیده گرفتن دلایل دیگر است.

متوسل شدن به این حرف و حدیث ها به امید اینکه رییس جمهوری رایزنی ها را به تعویق بیندازد دنبال کردن مقاصد است و در فعالیت های سیاسی جایی ندارد.

در این بیانیه صحبت ها درباره تن دادن به درخواست های فراکسیون جریان آزاد ملی از سوی میشل عون تکذیب شده و آمده است، این محض دروغ پراکنی است و این حرف و حدیث ها پیش دستی بر رایزنی های پارلمانی الزام آوری است که رییس جمهوری قصد داشت آنها را روز دوشنبه انجام دهد.

در بیانیه ریاست جمهوری در اشاره به بیانیه دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر مستعفی و سپس بیانیه جریان المستقبل وابسته به سعد حریری که نسبت به نقض قانون اساسی هشدار داده شده، آمده است، صحبت از نقض قانون اساسی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاست جمهوری لبنان: عون نیازی به درس گرفتن از کسی ندارد

ریاست جمهوری لبنان: عون نیازی به درس گرفتن از کسی ندارد