مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 11:262019-12-16سياسي

از سفر رییس جمهور ایران به ژاپن انتظار گسترش روابط داریم


شینزو آبه تلاش دارد در جهت پایداری و ثبات در منطقه نقش داشته باشد و سفر آقای روحانی در این چارچوب انجام و در حال برنامه ریزی است و گسترش روابط دو کشور در این سفر انتظار می رود.

- سفیر ژاپن در تهران گفت: شینزو آبه تلاش دارد در جهت پایداری و ثبات در منطقه نقش داشته باشد و سفر آقای روحانی در این چارچوب انجام و در حال برنامه ریزی است و گسترش روابط دو کشور در این سفر انتظار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میتسوگو سایتو در نشست توسعه روابط تجاری ایران و ژاپن که عصر روز دوشنبه در محل دانشکده مطالعات صلح دانشگاه تهران برگزار شد گفت: ماموریت من حفظ و توسعه روابط دو کشور است و برای ژاپن این مساله اهمیت زیادی دارد.

در سال جاری و در نودمین سال روابط ایران و ژاپن آقای شینزو آبه به تهران آمدند و با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.

وی تاکید کرد: آقای آبه تلاش دارند در جهت پایداری و ثبات در منطقه نقش داشته باشند و سفر آقای روحانی در این چارچوب انجام و در حال برنامه ریزی است و گسترش روابط دو کشور در سفر آتی آقای روحانی به توکیو انتظار می رود.

این دیپلمات ژاپنی افزود: از طرفی به علت شرایط دشوار در اطراف ایران می دانیم که سطح روابط دو کشور کافی نیست اما شرکت های ما به آینده ایران باور دارند و حضور خود در ایران را حفظ کرده اند و این همکاری ها در حوزه محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سفر رییس جمهور ایران به ژاپن انتظار گسترش روابط داریم

از سفر رییس جمهور ایران به ژاپن انتظار گسترش روابط داریم