مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-16اقتصادي

باغات زیتون ساوه به دوران اوج بازمی گردند؟


مدیر جهادکشاورزی شهرستان ساوه ابراز امیدواری کرد که باغات زیتون شهرستان ساوه ظرف دو سال آینده به میزان تولید قبل از سرمازدگی سال 1395 برگردند و بتوان در هر هکتار بالغ بر 1200 کیلوگرم زیتون برداشت کرد.

- ایسنا/مرکزی مدیر جهادکشاورزی شهرستان ساوه ابراز امیدواری کرد که باغات زیتون شهرستان ساوه ظرف دو سال آینده به میزان تولید قبل از سرمازدگی سال 1395 برگردند و بتوان در هر هکتار بالغ بر 1200 کیلوگرم زیتون برداشت کرد.

حسن شریفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، سطح زیر کشت باغات زیتون این شهرستان را افزون بر 750 هکتار اعلام کرد و افزود: از این میزان باغ زیتون در ساوه 550 هکتار، بارده است.

وی بیان کرد: در سال جاری طبق پیش بینی هایی که صورت گرفته بود در هر هکتار افزون بر 500 کیلوگرم زیتون بدست آمد که در مجموع بالغ بر 250 تن زیتون تولید و روانه بازار مصرف شد که نسبت به سال گذشته تغییر زیادی نداشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که باغات زیتون شهرستان ساوه ظرف دو سال آینده به میزان تولید قبل از سرمازدگی سال 1395 برگردند و بتوان در هر هکتار بالغ بر 1200 کیلوگرم زیتون برداشت کرد.

شریفی، رقم غالب زیتون ساوه را زرد روغنی دو منظوره بیان کرد و افزود: افزون بر 75 درصد زیتون تولیدی شهرستان ساوه را رقم زرد تشکیل می دهد که هم برای مصرف کنسروی برداشت می شود و هم در حوزه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغات زیتون ساوه به دوران اوج بازمی گردند؟

باغات زیتون ساوه به دوران اوج بازمی گردند؟