موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 04:552019-12-16سياسي

نهج البلاغه فوق کلام مخلوق و دون کلام خالق است


آیت الله مقتدایی با بیان اینکه بسیاری از بزرگان تصریح می کنند که نهج البلاغه فوق کلام مخلوق و دون کلام خالق است، گفت: سیره نبوی و علوی را با کلام امیر(ع) در زندگی جاری کنیم.

- آیت الله مقتدایی با بیان اینکه بسیاری از بزرگان تصریح می کنند که نهج البلاغه فوق کلام مخلوق و دون کلام خالق است، گفت: سیره نبوی و علوی را با کلام امیر(ع) در زندگی جاری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از: آیین رونمایی از کتاب سَلُونِی قَبْلَ أَن ْتَفْقِدُونِی، تحریر نهج البلاغه تالیف آیت الله العظمی جوادی آملی، 24 آذر در سالن قلم کتابخانه ملی رونمایی شد.

آیت الله مرتضی مقتدایی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به رونمایی از دو جلد شرح نهج البلاغه، تالیف آیت الله جوادی آملی ابراز امیدواری کرد که این دوره ادامه یافته و تکمیل شود.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه قم ادامه داد: این نهج البلاغه را مرحوم سید رضی که یکی از بزرگان علما و فقهای عظیم تشیع است از فرمایشات مولای متقیان جمع آوری کرده است و بسیار زیبا در قالب سه بخش تنظیم و گردآوری کرده است که یک بخش آن خطبه های حضرت است.

این بخش شامل خطبه هایی می شود که حضرت امیر(ع) به مناسبت های مختلف و در مکان های متعددی ایراد فرمودند که سید رضی آنها را جمع آوری کرده است و این بخش اول کتاب به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهج البلاغه فوق کلام مخلوق و دون کلام خالق است

نهج البلاغه فوق کلام مخلوق و دون کلام خالق است