مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 13:362019-12-15سياسي

دستگاه قضایی با عوامل نشر بدحجابی در قم برخورد می کند


حجاب و عفاف در قم از مهم ترین دغدغه های مردم است و دستگاه قضایی با عوامل نشر بدحجابی در قم برخورد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن غریب در نشست خبری که ظهر یکشنبه در دادگستری کل استان قم برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین دغدغه های مردم قم در حوزه آسیب های اجتماعی، ساماندهی وضعیت عفاف و حجاب است و قرارگاه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در دادسرای استان فعال شده است.

وی با عنوان اینکه استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد به منظور ارتقای سطح عفاف و حجاب در قم مورد تأکید است، تصریح کرد: در ماه های گذشته طرح های خوبی در استان اجرا شده است و هدف از تشکیل این قرارگاه هم افزایی و هماهنگی میان متولیان مختلف فعال در حوزه عفاف و حجاب است.

دادستان عمومی و انقلاب قم، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسیدگی به پرونده پروژه رضوان بیان کرد: این پرونده هزار و 400 شاکی دارد و تحقیقات این پرونده تکمیل شده و برای پیدا کردن اموال متهمان در حال بررسی هستیم.

وی با بیان اینکه پس از تکمیل پرونده و ارسال آن برای اجرای احکام، دادگاه این متهمان به صورت علنی برگزار می شود، تصریح کرد: دلیل طولانی شدن روند رسیدگی به این پرونده، تلاش برای ردیابی وجوه پرداختی مردم، امکان شناسایی و توقیف اموال بیشتر از متخلفان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی با عوامل نشر بدحجابی در قم برخورد می کند

دستگاه قضایی با عوامل نشر بدحجابی در قم برخورد می کند