مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 11:272019-12-15سياسي

اجرای ماموریت ناوگروه 64 و 65 نداجا در دریای سرخ و خلیج عدن


در حال حاضر نیز ناوگروه 64 و 65 نیروی دریایی در دریای سرخ و خلیج عدن، اجرای ماموریت می کند و این ماموریت با تکیه بر ظرفیت نیروهای جوان، - ایسنا/گیلان معاون نیروی انسانی نداجا گفت: در حال حاضر نیز ناوگروه 64 و 65 نیروی دریایی در دریای سرخ و خلیج عدن، اجرای ماموریت می کند و این ماموریت با تکیه بر ظرفیت نیروهای جوان، مستعد و علاقمند محقق می شود.

دریادار دوم رحیم قیطاسوند امروز در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تاکید فرمانده معظم کل قوا در زمینه توجه به نیروهای وظیفه و استفاده از تخصص و مهارت آنها و همچنین آماده کردن این جوانان برای مسئولیت پذیری در جامعه، اقداماتی در دستورکار قرار دارد.

معاون نیروی انسانی نداجا افزود: در ایام خدمت سربازی سعی می کنیم با بهره گیری از دانش و تخصص سربازان دانش آموخته مراکز دانشگاهی، در عرصه های مختلف نیروی دریایی در راستای تجهیز و فناوری های نوین استفاده کنیم.

وی ادامه داد: همواره در طول خدمت ضمن تقویت مسئولیت پذیری، ایثار و از خودگذشتگی سربازان، آنان را برای ایام بعد از خدمت مقدس سربازی آماده می کنیم.

دریادار دوم قیطاسوند تصریح کرد: نیروی دریایی در مرزهای جنوبی و شمالی کشور استقرار دارد و در آب های بین المللی ایجاد امنیت می کند، در حال حاضر نیز ناوگروه 64 و 65 نیروی دریایی در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ماموریت ناوگروه 64 و 65 نداجا در دریای سرخ و خلیج عدن

اجرای ماموریت ناوگروه 64 و 65 نداجا در دریای سرخ و خلیج عدن