مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 10:462019-12-15دانش

دستاوردهای پژوهشی سال 97 دانشگاه تهران+اسامی پژوهشگران نمونه


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با اشاره به رشد کیفی پژوهش های این دانشگاه در سال 97 نسبت به سال 96، به تشریح دستاوردهای پژوهشی این دانشگاه طی یک سال گذشته و معرفی پژوهشگران پیشکسوت نمونه این دانشگاه پرداخت.

- در نشست خبری بیست و هشتمین جشنواره پژوهش دانشگاه تهران تشریح شد دستاوردهای پژوهشی سال 97 دانشگاه تهران+اسامی پژوهشگران نمونه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با اشاره به رشد کیفی پژوهش های این دانشگاه در سال 97 نسبت به سال 96، به تشریح دستاوردهای پژوهشی این دانشگاه طی یک سال گذشته و معرفی پژوهشگران پیشکسوت نمونه این دانشگاه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رحیمیان در نشست خبری بیست و هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران که امروز در معاونت پژوهشی این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه هر سال در این جشنواره از اساتید و محققان قدرانی می کنیم، گفت: امسال در تقدیر از پژوهشگران بیشتر جنبه کیفی کار آن ها را مدنظر قرار داده و کمتر تعداد مقالات و کتب را در نظر گرفتیم.

وی سپس به بیان اسامی پژوهشگران پیشکسوت نمونه که فردا طی مراسمی در دانشگاه تهران از آن ها تقدیر خواهد شد، پرداخت و افزود: دکتر سید فتح الله مجتبایی، استاد دانشکده الهیات و معارف اسلامی؛ دکتر ژاله آموزگار یگانه، استاد دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای پژوهشی سال 97 دانشگاه تهران+اسامی پژوهشگران نمونه

دستاوردهای پژوهشی سال 97 دانشگاه تهران+اسامی پژوهشگران نمونه