مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 09:562019-12-15دانش

فعالیت در تشکل ها، زمینه مسئولیت پذیری دانشجویان را فراهم می کند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و واحد تبریز گفت: فعالیت در تشکل ها، زمینه مسئولیت پذیری دانشجویان را فراهم می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و واحد تبریز گفت: فعالیت در تشکل ها، زمینه مسئولیت پذیری دانشجویان را فراهم می کند.

عزیز جوانپور در دومین دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه ویژه دانشجویان تشکیلاتی و فعالین فرهنگی و سیاسی که در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اینگونه تشکل ها، اظهار کرد: دوره های معرفتی، تشکیلاتی و تشکل های دانشجویی جزو ضروریات است.

وی با بیان اینکه کار جمعی کردن بدون بصیرت و بدون توجه به مسائلی که تشکل باید به آن مجهز شود امکان پذیر نیست، افزود: امروز نسل جوان که در دانشگاهها مشغول به تحصیل هستند سرمایه این کشور محسوب می شوند و آینده مدیریتی در دست آنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر این موضوع که تشکل های دانشجویی و فعالیت های سیاسی اجتماعی، تمرینی برای پذیرش مسئولیت محسوب می شود، تصریح کرد: امروز صرف دانشجو بودن و به آموزش بسنده کردن جوابگوی نیازها نیست و تنها بخشی از نیازها تامین می کند، اما عمده نیاز در سایر بخش ها باید مهیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت در تشکل ها، زمینه مسئولیت پذیری دانشجویان را فراهم می کند

فعالیت در تشکل ها، زمینه مسئولیت پذیری دانشجویان را فراهم می کند