مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-15دانش

ثبت 2 اختراع در دانشگاه آزاد شاهرود/ اختراعات نمونه خارجی ندارند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از ثبت دو اختراع توسط عضو هیئت علمی و یکی از فارغ التحصیلان این دانشگاه خبر داد و گفت: این اختراعات نمونه خارجی ندارند.

- سید احمد ابوالقاسمی فر در گفتگو با خبرنگار مهر ، بابیان اینکه دو اختراع در زمینه تصفیه انواع آب و تهیه ویتامین دی توسط عضو هیئت علمی و یکی از فارغ التحصیلان این دانشگاه به ثبت رسیده است، ابراز داشت: دو اختراع با عناوین دستگاه اسکیمراکتور با قابلیت استفاده داخل و بیرون آبی و دستگاه تولید نور فرابنفش فیلتر شده توسط ازون برای سنتز ویتامین دی در بدن ثبت شدند و حاصل این دو اختراع دستگاه هایی است که نمونه خارجی ندارند.

وی بابیان اینکه این دو اختراع در زمینه تصفیه انواع آب و تهیه ویتامین دی در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به ثبت رسیده اند، افزود: هر دو دستگاه ساخت فریبرز فروهنده عضو هیئت علمی و امیرحسین توزنده جانی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی این دانشگاه است.

اختراع دستگاه تصفیه برای هر نوع آب رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در توضیح عملکرد دستگاه تصفیه آب اختراع شده با عنوان دستگاه اسکیمراکتور با قابلیت استفاده داخل و بیرون آبی ابراز داشت: این دستگاه شامل یک اسکیمر است که با جریان حباب هوای معکوس کار می کند و برای تصفیه همه جور آب اعم از کشاورزی و غیر شرب و حتی آب شور قابلیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 2 اختراع در دانشگاه آزاد شاهرود/ اختراعات نمونه خارجی ندارند

ثبت 2 اختراع در دانشگاه آزاد شاهرود/ اختراعات نمونه خارجی ندارند