مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 08:462019-12-15ورزشي

برگزاری مسابقه ویلچررانی در تهران


وحید رجبلو که این روزها به چهره شاخص جامعه معلولان تبدیل شده و به او لقب استیون هاوکینگ ایران را داده اند از برگزاری یک رویداد ویلچرانی خبر می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، وحید رجبلو که این روزها به چهره شاخص جامعه معلولان تبدیل شده و به او لقب استیون هاوکینگ ایران را داده اند از برگزاری یک رویداد ویلچرانی خبر می دهد.

این رویداد که توانیران نام دارد در قالب مسابقه برگزار می شود و به گونه ای طراحی شده که شرکت کننده های آن برای لحظاتی بتوانند خود را در شرایط یک فرد معلول قرار دهند.

رجبلو، مدیرعامل استارتاپ توانیتو، درباره انگیزه طراحی این رویداد می گوید: هدف ما از برگزاری این مسابقه ویلچرانی بین افراد بدون معلولیت و دارای معلولیت این است که فرهنگ سالم سالاری را به چالش بکشیم.

در این مسابقه هفت تیم پنج نفره به نام های خبریتو (از خبرنگاران بنام)، پهلوانیتو (از مدیران استارتاپ ها)، اکسیژنیتو (از چهره های ورزشی)، توانیتو (از اعضای توانیتو)، اسنپیتو (از مدیران جوان اسنپ)، فودیتو (از مدیران اسنپ فود)، تریپیتو (از مدیران اسنپ تریپ) با حضور یک فرد معلول در هر تیم به رقابت می پردازند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه ویلچررانی در تهران

برگزاری مسابقه ویلچررانی در تهران