مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 08:362019-12-15دانش

اعلام برگزاری سمینار تازه های سیستیک فایبروزیس در مشهد


سمینار تازه های سیستیک فایبروزیس با حضور 18 سخنران در مشهد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس سمینار تازه های سیستیک فایبروزیس و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این سمینار با حضور استادان گروه های مختلف برای بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین دستاوردهای علمی و درمانی سیستیک فایبروزیس 27 و 28 آذر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

دکتر حمید رضا کیانی فر افزود: در این همایش حدود 18 سخنران حضور دارند که دکتر صادقی و دکتر رییسی دو استاد ایرانی مقیم آمریکا از سخنرانان همایش هستند.

وی با بیان اینکه دبگر استادان از دانشگاه تهران، شهید بهشتی، اصفهان هستند، ابراز کرد: گروه های گوارش کودکان، ریه کودکان، ژنتیک و تغذیه در برگزاری این سمینار مشارکت کرده اند.

عضو هیات علمی گروه گوارش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تا کنون 400بیمار مبتلا به سیستیک فایبروزیس در مشهد شناسایی شده است افزود: در پی اجرای طرح تشخیص، درمان و پیگیری های بعدی رایگان وزارت بهداشت برای این دسته از بیماران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از یک ماه گذشته، بسته حمایتی برای این بیماران در نظر گرفته شده است و همه ابن بیماران در کلینیک ویژه بیمارستان اکبر تحت مراقبت قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برگزاری سمینار تازه های سیستیک فایبروزیس در مشهد

اعلام برگزاری سمینار تازه های سیستیک فایبروزیس در مشهد