مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-15سياسي

لزوم ورود دستگاه قضا و وزارت بهداشت در مورد مواد غذایی آلوده


عضو شورای اسلامی استان هرمزگان از دستگاه قضا و وزارت بهداشت خواست: رسیدگی به ماجرای قرص های جاسازی شده در کیک های در سطح استان را جدی بگیرند.

- محمد شریفی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در جاسک اظهار داشت: مدتی است که به صورت پراکنده خبرهایی در فضای مجازی منتشر می شود که حاکی از وجود قرص های در برخی از مواد غذایی بخصوص در کیک است که این موضوع ابتدا توسط برخی از دستگاه ها تکذیب شد و یا تلویحا برخی تایید و گروهی نه تایید و نه تکذیب کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه اکنون این موضوع به اثبات رسیده و استان هرمزگان یکی از استان هایی است که با این مشکل مواجه شده است، ضروریست دستگاه قضا، وزارت بهداشت و سایر دستگاه های مسؤول به شکل جدی ورود و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

عضو شورای اسلامی استان هرمزگان گفت: بارها در هرمزگان در شهرها و یا مسیرهای اصلی بین شهرستان ها دیده شده که کامیون هایی در حاشیه جاده، مواد غذایی بخصوص کیک و یا کلوچه به قیمت پایین تری می فروشند و مردم از آنها خرید می کنند.

این در حالی است که محصول از طریق نمایندگی رسمی در اختیار مردم قرار نگرفته و امکان سو استفاده از برندهای معتبر را نیز افزایش می دهد.

انتهای پیام/3264


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود دستگاه قضا و وزارت بهداشت در مورد مواد غذایی آلوده

لزوم ورود دستگاه قضا و وزارت بهداشت در مورد مواد غذایی آلوده