مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 05:462019-12-15اقتصادي

راه اندازی شبکه ملی اطلاعات به معنی قطع اینترنت بین المللی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید ابوالحسن فیروزآبادی با بیان اینکه برای ایجاد شغل نیازمند هزینه کرد های زیادی هستیم گفت: به عنوان نمونه در پتروشیمی به ازای هر شغل یک میلیارد تومان باید هزینه شود، - فیروزآبادی رییس مرکز ملی فضای مجازی با بیان این که راه اندازی شبکه ملی اطلاعات به معنی قطع اینترنت بین المللی نیست گفت: حتی فرانسوی ها هم به طور جدی اینترنت اروپایی را دنبال می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید ابوالحسن فیروزآبادی با بیان اینکه برای ایجاد شغل نیازمند هزینه کرد های زیادی هستیم گفت: به عنوان نمونه در پتروشیمی به ازای هر شغل یک میلیارد تومان باید هزینه شود، اما اشتغالزایی در فضای مجازی براساس شبکه ملی اطلاعات ارزان است البته نیازمند توسعه شبکه ملی اطلاعات هستیم.

وی افزود: در شبکه ملی اطلاعات به روز هستیم و سطح فناوری خوبی داریم، اما برای اشتغالزایی باید این شبکه توسعه یابد و از 150 میلیون دستگاه کارتخوانی که اکنون در کشور وجود دارد به 500 میلیون دستگاه برسیم.

فیروزآبادی گفت: در شاخص های سخت افزاری شبکه ملی اطلاعات نیز وضع خوبی داریم و به عنوان نمونه تعداد دستگاه های کارتخوان کشور چند برابر ترکیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شبکه ملی اطلاعات به معنی قطع اینترنت بین المللی نیست

راه اندازی شبکه ملی اطلاعات به معنی قطع اینترنت بین المللی نیست