مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:402019-12-14بين الملل

وزیر دفاع آمریکا: چین اولویت اول و روسیه، اولویت دوم ماست


«مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا در یک اندیشکده ضمن تکرار اتهام زنی های واشنگتن علیه پکن و مسکو اعلام کرد، چین و روسیه به ترتیب اولویت های اول و دوم پنتاگون در جهان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر دفاع آمریکا ( رییس پنتاگون) ضمن حضور در نشست اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا و سخنرانی در آن مدعی شد، پکن و مسکو حاکمیت کشورهای کوچک و همسایگان خود را نقض و قوانین بین المللی را نقض می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه ساوت چاینا مرنینگ پُست ، مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا در ادامه لفاظی های تند اخیر خود علیه چین و روسیه، این بار در نشست شورای روابط خارجی آمریکا مستقر در نیویورک گفت: امروز، نظم قانون محور بین المللی که آمریکا و متحدانش به سختی برای ایجاد آن تلاش کردند، مورد آزمون قرار گرفته است .

او که پیش از این در مناسبت ها و سخنرانی های مختلف، مهم ترین اولویت وزارت دفاع آمریکا در جهان را مقابله با تهدیدات چین و روسیه خوانده است، در سخنرانی برای این اندیشکده گفته است: اکنون، در درجه اول چین و در درجه دوم روسیه، اولویت های اصلی وزارت دفاع (آمریکا) است .

وزیر دفاع آمریکا مدعی شد: هر دوی این کشورها (چین و روسیه) به سرعت در حال نوسازی کردن نیروهای مسلحشان و توسعه توانمندی ها در حوزه های فضا و سایبر هستند و به لطف تقویت توان ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع آمریکا: چین اولویت اول و روسیه، اولویت دوم ماست

وزیر دفاع آمریکا: چین اولویت اول و روسیه، اولویت دوم ماست