مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 06:252019-12-12بين الملل

مشاور اسد: نظم پساجنگ جهانی دوم، منقضی شده است


مشاور سیاسی و رسانه ای رییس جمهور سوریه با اشاره به منقضی شدن نظم پساجنگ جهانی دوم، از استانداردهای دوگانه اروپا درباره حقوق بشر انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بثینه شعبان مشاور سیاسی و رسانه ای بشار اسد رییس جمهور سوریه بار دیگر از مفاهیم حقوق بشری غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا انتقاد کرد.

شعبان در که در نشست تنوع فرهنگ ها و توسعه حقوق بشر   در پکن حضور داشت، گفت که کشورهای غربی و آمریکا، خود را قیّم حقوق بشر می دانند، ولی در واقع، به شدت به این مفهوم در سراسر دنیا، لطمه زده اند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا ) به نقل از شعبان گزارش داد که آمریکا و غرب، در مسائل داخلی سایر کشورها بویژه کشورهای عربی مانند عراق، لیبی و سوریه مداخله می کنند، ولی هیچ اسمی از نقض حقوق بشر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و جولان اشغالی سوریه، سخنی نمی گویند.

وی ضمن قدردان از نقش چین در تقویت گفت وگو و تفاهم مشترک بین فرهنگ های مختلف ، تأکید کرد که این مسئله، محور اصلی سیاست خارجی چین است.

مشاور اسد ابراز امیدواری کرد که این نشست حقوق بشر باعث شود که این مفهوم از سلطه غربی خارج شود؛ زیرا کشورهای غربی از آن، صرفا برای مداخله در مسائل داخلی کشورها استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور اسد: نظم پساجنگ جهانی دوم، منقضی شده است

مشاور اسد: نظم پساجنگ جهانی دوم، منقضی شده است