مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 15:352019-12-11اقتصادي

تولید 2500 مترمربع فرش دست باف توسط مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از تولید دو هزار و 500 مترمربع فرش دستباف توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد طی امسال خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از تولید دو هزار و 500 مترمربع فرش دستباف توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد طی امسال خبر داد.

مجید الهی راد با بیان اینکه مددجویان این نهاد طی امسال موفق به بافت هزار و 172 تخته فرش شدند، اظهار کرد: این فرش ها در قالب قالی، تابلو فرش و گلیم به تولید رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، وی با یادآوری اینکه از میزان بافته های مددجویان این نهاد طی امسال 143 تخته قالی است، ادامه داد: ارزش فرش های تولیدی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان طی امسال دو میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تعداد دارهای فعال قالی مددجویان را حدود 400 مورد اعلام کرد و گفت: به منظور حمایت از قالی بافان تحت حمایت فرش های تولیدی آن ها بدون واسطه توسط این نهاد به فروش می رسد.

الهی راد افزود: این نهاد با تأمین مواد اولیه مرغوب و مناسب، نظارت بر اجرای طرح های قالی بافی مددجویان و فروش فرش های تولیدی آن ها در خارج از استان باقیمت بالاتر، تلاش کرده بیشترین سود را نصیب مددجویان بافنده تحت حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 2500 مترمربع فرش دست باف توسط مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

تولید 2500 مترمربع فرش دست باف توسط مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی