مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 10:102019-12-11حوادث

آمار آقای رییس از فوتی های جاده ای


64 درصد فوتی های تصادفات رانندگی در جاده های برون شهری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، پیرحسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور در رزمایش طرح  زمستانی پلیس راهور در دانشگاه علوم انتظامی امین اظهار داشت: با توجه به آمار پزشکی قانونی، رانندگان در سوانح رانندگی سال گذشته، حدود 43 درصد جان باختگان را تشکیل داده و بیشترین سهم مربوط به خودروهای سواری بوده است.

رییس سازمان اورژانس کشور گفت:64 درصد فوتی ها مربوط به تصادفات برون شهری بوده و بیشترین علت فوت ضربه مغزی یا شکستگی های متعدد بوده است که نشان از شدت ضربه به علت سرعت بالای خودرو ها بوده است .

وی از تشکیل قرارگاه ویژه  برای حوادث ترافیکی با هدف افزایش کیفیت و سرعت خدمات رسانی در اورژانس کشور اشاره و اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه هماهنگی و سرعت بالای پذیرش بیمار در بیمارستان ها را شاهد هستیم که  پوشش خدماتی را افزایش داده است .

کولیوند تصریح کرد: اورژانس در محل های حادثه خیز و هم در 30 کیلومتری شهرها که 60 درصد تصادفات را به خود اختصاص داده حضور فعال دارد.

رییس سازمان اورژانس کشور به فعالیت 44 فروند بالگرد برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مصدومان پرداخت و گفت: یک فروند بالگرد نیز برای شهر داراب به مجموعه اورژانس اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار آقای رییس از فوتی های جاده ای

آمار آقای رییس از فوتی های جاده ای