مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 07:352019-12-11سياسي

ورود 400 خودرو جدید به ناوگان پلیس/ ترافیک موضوعی ملی است


فرمانده نیروی انتظامی از ورود بیش از 400 دستگاه خودروی مجهز برای مسیرهای اصلی به ناوگان پلیس راهور خبر داد و اعلام کرد که به زودی تعداد بیشتری خودرو به مجموعه پلیس وارد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در رزمایش طرح ترافیکی زمستان 98 که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: یکی از ارزشمندترین اقداماتی که می توان انجام داد، نجات جان انسان ها است و تمام دست اندرکاران طرح زمستانه امروز برای نجات جان انسان گردهم آمده اند که این اقدام ارزشمندی است.

اشتری با اشاره به آمار جان باختگان حوادث رانندگی اظهار کرد: مقام معظم رهبری تأکید دارند که حتی یک کشته نیز برای تصادفات زیاد است.

ما نیز همه باید در این راستا حرکت کنیم و 17 هزار کشته را زیاد می دانیم؛ اما باید این نکته را هم بگویم که آمار جان باختگان ما در سال های اخیر کاهش بسیاری داشته است و علیرغم افزایش چند برابری خودروها و ترددها، شمار جان باختگان کاهش یافته است.

اشتری با تأکید بر اینکه تمام دستگاه ها و به ویژه دولت باید برای کاهش تصادفات رانندگی و کاهش تلفات اقدام کنند، گفت: باید عوامل بروز تصادفات برطرف شود.

درست است که در رتبه نخست عامل انسانی قرار دارد، اما صنعت خوردو، وضعیت راه ها، دستگاه های امدادی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 400 خودرو جدید به ناوگان پلیس/ ترافیک موضوعی ملی است

ورود 400 خودرو جدید به ناوگان پلیس/ ترافیک موضوعی ملی است