مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 12:502019-12-10سياسي

دانشجو نباید سیاست زده باشد


نگاه و فعالیت دانشجو باید طیف گسترده ای را در بر بگیرد و در جهت توسعه کشور خلاق باشد.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه چادگان گفت: نگاه و فعالیت دانشجو باید طیف گسترده ای را در بر بگیرد و در جهت توسعه کشور خلاق باشد.

حجت الاسلام سید محمود بنی جمالی، امروز (سه شنبه) در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد چادگان، گفت: در بخش فعالیت های سیاسی، دانشجو نباید سیاست زده باشد و چشم و گوش بسته همه چیز را قبول کند که آن وقت نگاه، نگاه بدون بصیرت می شود.

وی توجه ویژه در موضوع علم و نگرش را یادآور شد و خاطرنشان کرد: آموختن علم مقطعی نیست و بنا بر سفارش پیامبر گرامی اسلام (ص) یک فرد مسلمان در تمام عمر خود باید در حال تعلیم و تربیت باشد تا به کمال بیشتر نزدیک شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه چادگان با ارزشمند دانستن دانشجو و واژه دانشجو به آذر ماه 1332 و حس استقلال طلبی و استکبار ستیزی دانشجویان اشاره کرد و افزود: بر همه دانشجویان واجب است که در سرنوشت کشور خودشان سهیم باشند که اگر این نباشد در حق خودشان ظلم شده است.

بنی جمالی به لزوم تحمل اندیشه های مخالف تأکید کرد و ادامه داد: اندیشه ها و سلیقه های مختلف همدیگر را باید تحمل کرد تا شاهد تقابل نباشیم و این اندیشه های مختلف در جهت رشد حرکت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو نباید سیاست زده باشد

دانشجو نباید سیاست زده باشد