مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 08:302019-12-10فناوري

بانک ها هک نشده اند؛ یک پیمان کار به دنبال باج گیری است


محمدجواد آذری جهرمی در نشست هماهنگی بین مراکز آپا (آگاهی رسانی، پشتیبانی، امداد برای آسیب پذیری ها و حوادث امنیتی سایبری)، ادارات کل ارتباطات فناوری استان ها و مسئولان فناوری اطلاعات استانداری های کشور با بیان اینکه برخی تصورشان از حوزه امنیت این .

- محمدجواد آذری جهرمی در نشست هماهنگی بین مراکز آپا (آگاهی رسانی، پشتیبانی، امداد برای آسیب پذیری ها و حوادث امنیتی سایبری)، ادارات کل ارتباطات فناوری استان ها و مسئولان فناوری اطلاعات استانداری های کشور با بیان اینکه برخی تصورشان از حوزه امنیت این است که اگر مجهز به سیستم های امنیتی شویم دیگر امنیت برقرار می شد، گفت: معمولاً سازمان هایی با چنین تفکری از جایی ضربه می خورند که تصورشان را ندارند.

آیا همه دیوارها و محیط ورودی سازمان را می شود حفاظت کرد؟ متر به متر دیوارهای مجموعه را نگهبان و دوربین و سیستم های امنیتی گذاشت؟ هزینه اداره مجموعه ای اداره مجموعه ای با چنین تفکری بسیار زیاد خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری صدا وسیما به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی در نشست هماهنگی بین مراکز آپا (آگاهی رسانی، پشتیبانی، امداد برای آسیب پذیری ها و حوادث امنیتی سایبری)، ادارات کل ارتباطات فناوری استان ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها هک نشده اند؛ یک پیمان کار به دنبال باج گیری است

بانک ها هک نشده اند؛ یک پیمان کار به دنبال باج گیری است