مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 08:062019-12-10بين الملل

«عدن»؛ پایتخت ترور


شهر عدن در جنوب یمن که تحت اشغال نواب عربستان و امارات است، طی ده روز اخیر شاهد ترور بیست شخصیت بوده که بیشتر آنها نظامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عدن در جنوب یمن، پایتخت موقت دولت مستعفی این کشور نامیده می شود؛ دولتی که در ریاض مستقر و با متحدان امارات در عدن درگیر است.

طبق گزارش ها، ناامنی در شهرهاو استان های جنوبی یمن که تحت کنترل عربستان و امارات یا متحدان آنان است، بیداد می کند.

نهم آذرماه بود که افراد مسلح ناشناس صلاح حجیری مدیر اداره تحقیقات جنایی در شهر المنصوره عدن را ترور کردند و پس از آن، درباره ترور دیگر افراد نظامی نیز مرتب اخباری منتشر شد.

عبدالفتاح علی البنوس تحلیلگر یمنی و سردبیر روزنامه البیان این کشور در یادداشتی پیرامون همین موضوع نوشت ، عدن طی ده روز اخیر شاهد بیست ترور بوده و ریختن خود یمنی ها در گیر و دار نزاع نفوذ و هیمنه میان اشغالگران سعودی و اماراتی ادامه دارد.

در ادامه این یادداشت با عنوان عدن، پایتخت ترورها آمده است: در روزهای گذشته و قبل از آنکه امارات خارج کردن نیروهایش از عدن و استان های جنوبی را اعلام کند، شهر عدن شاهد ترورهای سازماندهی شده از سوی اشغالگر اماراتی بود و هدف این ترورها، سران و شخصیت های وابسته به حزب اصلاح و مخالف با حضور امارات در جنوب یمن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عدن»؛ پایتخت ترور

«عدن»؛ پایتخت ترور