مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 07:002019-12-10سياسي

حکیم قمشه ای و استاد کسایی دو عالم بزرگ شهرضا


شهرستان شهرضا در برخی رشته ها و رسته ها شخصیت ها و نخبگان فوق العاده ای را پرورش داده است که از جمله می توانیم به آقا محمدرضا قمشه ای و استاد نورالله کسایی اشاره کنیم.

- ایسنا/اصفهان یک اصفهان شناس گفت: شهرستان شهرضا در برخی رشته ها و رسته ها شخصیت ها و نخبگان فوق العاده ای را پرورش داده است که از جمله می توانیم به آقا محمدرضا قمشه ای و استاد نورالله کسایی اشاره کنیم.

محمدحسین ریاحی در گفت وگو با ایسنا در خصوص شخصیت های مهم و برجسته شهرستان شهرضا، اظهار کرد: شهرضا یکی از شهرهای غنی و دانشمندپرور استان اصفهان از گذشته تاکنون بوده است و متوجه می شویم که این شهر در برخی رشته ها و رسته ها، شخصیت ها و نخبگان فوق العاده ای را پرورش داده است که از جمله می توانیم شخصیت های حکیم و فلسفی شهرضا را نام ببریم که بسیار مطرح بوده اند.

وی افزود: حکیم آقا محمدرضا قمشه ای معروف به حکیم صهبا، حکیم فرزانه و ابوالمعارف زاهد قمشه ای از جمله شخصیت های حکیم و فلسفی شهرضا هستند.

در رشته های دیگر مانند ادبیات و علوم دینی و حوزوی، طب و پزشکی افراد مبرز و نامداری را این شهر داشته است، همچنین در رشته های هنری هنرمندان فوق العاده ای در این شهرضا تربیت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیم قمشه ای و استاد کسایی دو عالم بزرگ شهرضا

حکیم قمشه ای و استاد کسایی دو عالم بزرگ شهرضا