مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 03:552019-12-10اقتصادي

پروند احتکار در استان زنجان تشکیل نشده است


رییس اداره بازرسی سازمان صمت استان زنجان بر تشدید بازرسی و نظارت بر بازار زنجان تاکید کرد و گفت: بعد ازگران شدن بنزین، پرونده احتکار در استان تشکیل نشده است.

- اسماعیل مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اداره بازرسی و نظارت صنعت و معدن و تجارت استان زنجان از آغاز سال بازرسی های مستمری از اصناف انجام داده ولی طی یک ماه گذشته نظارت از بازار تشدید شده است.

وی با بیان اینکه 17 تیم بازرسی بازار را رصد می کنند، اظهار کرد: شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه صورت تلفنی، کتبی و حضوری است و طی یک ماه گذشته 280 مورد شکایت مردمی به سازمان گزارش شده است.

رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: نزدیک به بیش از 35 نفر بازرس و ناظر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بازرسی ها و نظارت فعالیت دارند.

مسلمی ابراز کرد: طی یک ماه گذشته با گران شدن بنزین، طبق بازرسی های انجام شده بیش از 150 فقره تخلف در زمینه درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور و گران فروشی در استان زنجان ثبت شده است.

وی گفت: سامانه 124 آماده دریافت شکایات مردمی به خصوص گران فروشی است و در این میان یک تیم مبارزه با قاچاق کالا به صورت محسوس و نامحسوس نظارت لازم را بر بازار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروند احتکار در استان زنجان تشکیل نشده است

پروند احتکار در استان زنجان تشکیل نشده است