مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 19:162019-12-08ورزشي

معاون استاندار تهران: 15 دی ماه گاز به اوزون تپه وصل می شود


محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه مشکل استانداری با هیات فوتبال حل شد یا خیر، اظهار کرد: من با هیات فوتبال مشکلی ندارم، آنها با من مشکل دارند، اما هیات فوتبال باید منطبق با قانون عمل کنند اگر خلاف و مقایر با قوانین و مقررات عمل کنند به طور حتم با آنها برخورد میکنیم.

تغییر جا یا ساماندهی شهرک امام خمینی(ره)/ 15 دی ماه گاز به اوزون تپه وصل می شود وی در خصوص به سازی شهرک امام خمینی(ره) بومهن، گفت: برنامه ای در این خصوص داریم و با شرکت عمران به جمع بندی خواهیم رسید که زمین هایی برای تغییر مکان ساکنین اختصاص میدهند و یا همین منطقه ساماندهی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در خصوص اوزون تپه و زمان اتمام گازرسانی به این منطقه بیان کرد: طبق آخرین اعلام اداره گاز عملیات اجرایی انتقال گاز به این منطقه تا 15 دی ماه به اتمام می رسد و انشعابات واگذار شود.

تقی زاده اضافه کرد: این زمان جزو تعهدات اداره گاز است و پیگیری های ما نیز گویای همین مطلب است.

از اعتبارات استانی و کشوری در اوزون تپه استفاده می کنیم وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص آغاز فصل سرما و بازگشت خاموشی های دوباره به اوزون تپه و عدم فعالیت پیمانکار اداره گاز، تاکید کرد: انجام این پروژه جز تعهدات ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران: 15 دی ماه گاز به اوزون تپه وصل می شود

معاون استاندار تهران: 15 دی ماه گاز به اوزون تپه وصل می شود