مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 09:052019-12-08اقتصادي

افزایش قیمت کالاهای اساسی در بازار زنجان رخ نداده است


نظارت و بازرسی از بازار با جدیت در زنجان دنبال می شود و بعد از گران شدن بنزین، افزایشی در قیمت کالاهای اساسی رخ نداده است.

- سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نظارت و بازرسی از بازار به جد در زنجان دنبال می شود، گفت: بعد از گران شدن بنزین، افزایش قیمت در کالاهای اساسی رخ نداده و امنیت و آرامش خوبی در بازار زنجان حاکم است.

وی اظهار کرد: با افزایش قیمت بنزین به عنوان یکی از حامل های انرژی تاثیری در قیمت اقلام و کالاها رخ نداده است و به اصناف اطلاع رسانی شده که در زمینه کنترل قیمت کالا ها تلاش کنند.

رییس اتاق اصناف استان زنجان، گفت: واحد بازرسی اتاق اصناف به صورت محسوس و غیر محسوس بازار را رصد می کند و در صورت گران فروشی و یا کم فروشی با متخلفین برخورد می کند و در این میان پرونده متخلفین به تعزیرات ارجاع داده می شود.

موسوی از وجود 25 هزار واحد صنفی در استان زنجان خبر داد و ابراز کرد: کنترل این تعداد واحد صنفی توسط بازرسین بسیار سخت است و در این امر مردم باید با ما همکاری کنند.

وی با بیان اینکه با واحدهای صنفی بدون پروانه برخورد می شود، گفت: فعالیت واحدهای صنفی بدون جواز کسب بر فضای بازار کسب و کار بسیار اثر داردو این واحدها باید ساماندهی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت کالاهای اساسی در بازار زنجان رخ نداده است

افزایش قیمت کالاهای اساسی در بازار زنجان رخ نداده است