مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 06:502019-12-08اجتماعي

ارائه وام 20 میلیون تومانی برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس غیردولتی


رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش از ارائه وام 20 میلیون تومانی برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس غیردولتی در مناطق کمتر برخوردار خبر داد.

- مجتبی زینی وند رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت سیستم گرمایشی مدارس غیردولتی در آستانه فصل سرما، اظهار کرد: به استان ها اعلام کردیم مدارسی که وضعیت گرمایشی استاندارد ندارند را شناسایی کرده و به ما اعلام کنند.

  وی از امضای تفاهم نامه ای برای پرداخت وام به مؤسسان مدارس غیردولتی در مناطق کمتر برخوردار خبر داد و گفت: برای حل مشکل مدارسی که سیستم گرمایشی استاندارد ندارند و در مناطق کمتر برخوردار قرار گرفته اند، وام 4 درصد پیش بینی شده است که به آنها ارائه می شود؛ این وام بین 15 تا 20 میلیون تومان است و به مؤسسان مناطقی که توان مالی پایینی دارند، پرداخت می شود.

زینی وند تصریح کرد: سخت گیری های سال گذشته موجب شد مدارسی که از نظر گرمایشی وضعیت استانداردی ندارند، در این خصوص برنامه ریزی کرده و اصلاح کنند.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: این بخشنامه به تازگی ابلاغ شده است و تاکنون یک مؤسس از آن استفاده کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه وام 20 میلیون تومانی برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس غیردولتی

ارائه وام 20 میلیون تومانی برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس غیردولتی