مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:002019-12-07ورزشي

دسترسی معلولان حرکتی به آب دریا در شهر بوشهر فراهم شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید با اقدامات مناسب، زمینه لازم برای دسترسی مطلوب معلولانی که مشکل حرکتی دارند، - به آب دریا در شهر بوشهر فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید خورشیدی صبح شنبه در مراسم ویژه معلولان در بوشهر اظهار داشت: در ایامی که انتخابات داریم معمولا فرصت شرکت در برنامه ها را نداریم ولی امروز به عشق شما معلولان و خانواده شما وظیفه دانستم که اینجا بیایم.

وی با بیان اینکه توانایی معلولان در برخی زمینه ها جمع شده است و توان بسیار بالایی است اضافه کرد: معلولان بسیار زیادی هستند که افراد تاثیرگذاری هستند از جمله استیون هاوکینگ که علی رغم معلولیت کارهای اثربخش و تاثیرگذار بسیار زیادی داشت و فیزیک دان نمونه جهان بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: مقایسه بین مدال های المپیکی و پارالمپیکی نشان می دهد که معلولان تعداد مدال های بسیار زیادی را به نسبت جمعیت خود کسب می کنند.

اسلام محدودیت معلولان را قبول ندارد وی با بیان اینکه ورزشکاران پارالمپیکی استان بوشهر باعث افتخاری عظیم هستند، تصریح کرد: اسلام در انزوا قرار گرفتن معلولان را نکوهش می کند و تاکید دارد که کسی حق ندارد که جامعه حق ندارد که با نگاه دیگری به معلولان نگاه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی معلولان حرکتی به آب دریا در شهر بوشهر فراهم شود

دسترسی معلولان حرکتی به آب دریا در شهر بوشهر فراهم شود