مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 12:102019-12-05سياسي

فعالیت شوراهای حل اختلاف در مسیر ایجاد صلح وسازش ریشه ای بین افراد


فعالیت شوراهای حل اختلاف در مسیر ایجاد صلح و سازش میان افراد به صورت ریشه ای وتخصصی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون پارلمانی و مشاور عالی رییس قوه قضاییه در نشست شورای اداری مبارکه تاکید کرد: این شوراها تنها برای ایجاد صلح و سازش میان افراد به صورت ریشه ای و تخصصی فعال باشند و برای صادر نکردن رای ، به زودی قانون این شورا اصلاح خواهد شد.

امیرحسین امیری افزود: همچنین برای رسیدگی به مشکل بیمه و تعیین تکلیف اعضاهای شوراهای اختلاف که بازنشسته نیستند ، لایحه ای تدوین شده و به زودی تقدیم دولت می شود که امید است با همکاری نمایندگان مجلس تا پایان سال تصویب شود.

وی گفت : رییس دستگاه قضا رفع مشکلات مردم را در تعامل قوای سه گانه با حفظ جایگاه هر دستگاه می داند و در شهرستان مبارکه هم به دلیل فعالیت صنایع مهم رفع برای مشکلات این تعامل بیشتر نیاز است و موجب جلوگیری از سرریز شدن پرونده های قضایی به قوه قضا می شود.

معاون پارلمانی و مشاور عالی رییس قوه قضاییه تمام تلاش رییس این قوه را در جهت ارتقای امنیت قضایی دانست و افزود : مسئولیت پیشگیری از وقوع جرم تنها متوجه قوه قضاییه نیست و هر مسوولی در اداره خود ، نخستین پاسدار بیت المال است که می تواند از وقوع جرم و فساد در دستگاه متبوع خود جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شوراهای حل اختلاف در مسیر ایجاد صلح وسازش ریشه ای بین افراد

فعالیت شوراهای حل اختلاف در مسیر ایجاد صلح وسازش ریشه ای بین افراد