مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 10:002019-12-05دانش

خلف وعده پیمانکار مانع تحویل موقت بیمارستان ملارد در موعد مقرر شد


استاندار تهران با اشاره به اینکه آخر آبان زمان تحویل موقت بیمارستان ملارد بود گفت: خلف وعده پیمانکار مانع تحویل بیمارستان در موعد مقرر شد و حتما وضعیت پیگیری می شود تا مطالبه مردم به سرعت اجرایی شود.

- ایسنا/تهران استاندار تهران با اشاره به اینکه آخر آبان زمان تحویل موقت بیمارستان ملارد بود گفت: خلف وعده پیمانکار مانع تحویل بیمارستان در موعد مقرر شد و حتما وضعیت پیگیری می شود تا مطالبه مردم به سرعت اجرایی شود.

انوشیروان محسنی بندپی در جریان بازدید از روند پیشرفت بیمارستان ملارد با اشاره به اینکه زمان تحویل موقت این بیمارستان اواخر آبان ماه بود، خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته چهار جلسه با حضور وزیر بهداشت، نماینده وزیر، ریاست دانشگاه و پیمانکار بیمارستان برگزار شد و صورت جلسه ای تنظیم شد که بر اساس آن کارفرما و مسئولان شهرستان مکلف شدند تا کمک کنند و بیمارستان آخر آبان تحویل موقت داده شود.

وی با عذرخواهی از مردم برای عدم تحویل بیمارستان تأکید کرد: پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرده و دلایلش نیز قابل قبول نیست، چرا که در داخل سازه باید فعالیت کنند و برودت هوا را هم شاهد نیستیم بنابراین شواهد نشان می دهد که تعهد توسط پیمانکار انجام نشده و بعید است با این وضعیت تا پایان دی ماه نیز تحویل داده شود مگر اینکه جلسه اضطراری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلف وعده پیمانکار مانع تحویل موقت بیمارستان ملارد در موعد مقرر شد

خلف وعده پیمانکار مانع تحویل موقت بیمارستان ملارد در موعد مقرر شد