مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 07:552019-12-05ورزشي

عذرخواهی «بی بی سی» از برنده «بوکر»


پس از آن که یکی از مجریان شبکه «بی بی سی» حین صحبت درباره پیروزی مشترک «برناردین اواریستو» و « مارگارت اتوود» در رقابت ادبی بوکر 2019 برای اشاره به نام «اواریستو» از عبارت «یک نویسنده دیگر» یاد کرد، - پس از آن که یکی از مجریان شبکه بی بی سی حین صحبت درباره پیروزی مشترک برناردین اواریستو و مارگارت اتوود در رقابت ادبی بوکر 2019 برای اشاره به نام اواریستو از عبارت یک نویسنده دیگر یاد کرد، مسئولان این شبکه ناچار به عذرخواهی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، برناردین اواریستو برای خلق رمان چندروایتی دختر، زن، دیگر که دیدگاه 12 زن سیاه پوست را بیان می کند، در ماه اکتبر به عنوان یکی از برندگان جایزه بوکر 2019 معرفی شد.

یکی دیگر از برندگان این دوره از جایزه ادبی بوکر ، مارگارت اتوود نویسنده کانادایی برای خلق رمان وصیت ها بود که انتخاب او به عنوان یکی از برندگان اعتراض هایی را به دنبال داشت، چرا که برخی معتقد بودند انتخاب اتوود در کنار اواریستو ارزش دستاورد بزرگ اواریستو به عنوان نخستین زن سیاه پوست برنده جایزه بوکر را کمرنگ می کند.

همچنین چندی پیش برخی از خوانندگان با انتشار تصاویری از میزهای مملو از کتاب وصیت ها ، از کم بودن تعداد نسخه های رمان دختر، زن، دیگر در برخی از کتاب فروشی ها انتقاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی «بی بی سی» از برنده «بوکر»

عذرخواهی «بی بی سی» از برنده «بوکر»