مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 06:402019-12-05دانش

مهمترین نکات تحصیلی دوره دکتری سال 99 چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به قرار گرفتن در بازه زمانی ثبت نام کنکور دکتری 99 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و نزدیک شدن به پایان این مهلت، - داوطلبان شرکت در آزمون دوره دکتری سال 99 بهتر است از برخی نکات مهم تحصیلی این دوره اعم از چگونگی انتخاب موضوع رساله، واحد های درسی و ارزیابی دانشجویان این دوره آگاه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به قرار گرفتن در بازه زمانی ثبت نام کنکور دکتری 99 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و نزدیک شدن به پایان این مهلت، تصمیم گرفتیم برخی تغییرات و نکات مهم تحصیلی دوره دکتری را برای داوطلبان مطرح کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

چگونی انتخاب موضوع رساله دکتری 99 - استاد راهنمای اصلی موظف است که براساس یک طرح پژوهشی تقاضامحور، دانش محور و یا درون دانشگاهی که مراحل تصویب و تخصیص اعتبار آن انجام شده باشد، موضوع رساله یا رساله های دکتری را قبل از انجام مصاحبه دکتری تعیین کند و در روز مصاحبه به مصاحبه شوندگان منتخب اعلام کند.

در شیوه آموزشی- پژوهشی، دانشجو موظف است که براساس موضوع رساله دکتری و با هماهنگی استاد راهنما اقدام به نگارش طرح پیشنهادی رساله دکتری و حداکثر تا پایان نیمسال دوم از پروپزال خود دفاع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین نکات تحصیلی دوره دکتری سال 99 چیست؟

مهمترین نکات تحصیلی دوره دکتری سال 99 چیست؟